woensdag 29 juni 2011

Het wondertje dat Carmex heet


Een paar maanden geleden las ik over een van de lipbalsem onder de lipbalsems: Carmex. Dit goedje schijnt dé oplossing te zijn tegen droge, gebarsten lippen. Ik was heel benieuwd en kocht het product dan ook meteen.



 De verpakking vind ik heel schreeuwerig en een beetje retro, dat komt doordat Carmex sinds 1972 de producten op deze manier naar buiten brengt. Best leuk! Ik koos voor een tube omdat ik dat makkelijker aanbrengen vind. Toen ik wat Carmex vanuit de tube om mijn hand deed, rook ik een hel frisse geur die ik ergens van kende, maar niet kon plaatsen. Ook vond ik de balsem een beetje dik, zoals vaseline. Toen ik het aanbracht op mijn lippen begonnen ze meteen te tintelen en werden heel zacht. It’s a miracle! Het is inderdaad een heel fijn product dat ik met veel plezier zal blijven gebruiken.

Ik weet dat er heel veel lipbalsems zijn waar mensen bij zweren zoals Rosebud Salve, Eight Hour Cream en Labello. Maar ik kan jullie Carmex zeker aanraden, zeker omdat het zo snel werkt.  Ik kocht deze lipbalsem bij Schlecker in Duitsland voor 1,99, maar als je eens goed op eBay kijkt zul je dat daar ook vast kunnen vinden.

With love,
Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten