maandag 20 juni 2011

EOTD: Jungle Fever


Zoals Judith jullie gisteren al vertelde hebben wij deze week tentamens. En ik zou mezelf niet zijn als ik tussen alle bedrijven door, oftewel leren en tentamens maken, niet even wat tijd aan mezelf zou besteden. Dus heb ik voor jullie als ‘momentje van rust’ tijdens het leren deze ooglook gemaakt.


Allereerst wil ik even vermelden dat mijn wimpers echt een ‘huge’ probleem zijn. Er is echt helemaal niks mee aan te vangen. Ik heb er maar weinig en ze zijn ook nog eens ontzettend kort. Toch probeer ik dat enigszins te verbergen en gebruik ik een primer (zo’n witte mascara) voor de wimpers. Ik moet zeggen dat het wel helpt, maar toch ben ik altijd jaloers op meiden met mooie, volle wimpers. Dus meiden met zulke prachtige wimpers: ben er maar trots op! Ik wou dat ik ze had.

Ik weet niet of het op de foto’s heel duidelijk te zien is, maar voor deze look heb ik een combinatie van drie kleuren gebruikt, allemaal afkomstig uit hetzelfde palette van Sephora. Het is een mix van goud, koper en groengrijs. Ook zat er een zwarte kleur in het palette, die ik hier heb gebruikt als eyeliner. Gewoon met een schuine eyeliner kwast. Deze heb ik eerst een beetje natgemaakt en vervolgens heb ik de zwarte oogschaduw in een dun lijntje aangebracht op mijn ooglid. Deze look maak ik echt ontzettend vaak, gewoon om naar school te gaan, maar ook voor een feestje vind ik hem hartstikke mooi. Daarnaast vind ik de kleuren ook goed staan bij mijn bruine ogen.
Wat heb ik gebruikt voor deze ooglook:
  • Catrice Allround Concealer Palette (als basis. Ik heb helaas nog altijd geen goede oogschaduw basis. But soon I will)
  • Sephora 4 Shadows and Liner Palette #07 Walking on the Moon
  • Estée Lauder Lash Primer Plus
  • Chanel Inimitable Intense #10

Lots of love,
Milou

2 opmerkingen: