donderdag 16 juni 2011

Shoplog: DM

Als ik in Duitsland ben (en dat is best vaak, want ik woon bij de Duitse grens in de buurt) , dan moet ik altijd even naar de DM. Dit is een Duitse drogisterij die je kunt vergelijken met de DA en de Etos. Ze hebben er van alles waar een beautyfreak van houdt en ik ben uren zoet als ik daar rondloop. Vorige week was het weer zover en ik wil jullie heel graag mijn gekochte producten laten zien.




P2

Misschien kennen jullie dit merk wel, want het is op sommige plaatsen in Nederland verkrijgbaar. Deze Perfect Face! Anti-red base belooft dat de roodheid uit je gezicht wegtrekt en dat je dus een egale en gezonde teint krijgt. Je kunt deze crème onder je foundation of dagcrème gebruiken, maar je kunt het ook als een gewone basis dragen.

Ik ben ontzettend benieuwd naar dit product. Vaak heb ik last van roodheid op mijn kin, mijn voorhoofd en mijn neus en ik hoop dat P2 dit kan verhelpen. Een review zal dus zeker volgen!



Balea



Deze producten zijn van het huismerk van de DM. Ik heb er al vaker producten van gekocht en ben best tevreden. Deze producten zijn erg budgetproof. Om deze redenen besloot ik om de gehele huidverzorginglijn te kopen . Ik koos voor de normale en gemengde huid. In al deze producten is lotusbloesem verwerkt. De geur is heel fris, ik vind het heerlijk ruiken.
Ik kocht de dagcrème, een peeling, een facewash en een tonic. Jullie kunnen hier de volgende maand ook een review van verwachten.

Mocht je zin krijgen om eens een bezoekje te brengen aan de DM? Op www.dm-drogeriemarkt.de kun je vinden welke winkel dichtbij jou in de buurt ligt.

Liefs, Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten