zaterdag 25 juni 2011

Entertainment: HURTS


Ik hou van muziek en ik ben nog steeds een ouderwetse cd-koper. Een week geleden kwam mijn vader thuis met een cadeautje voor mij: de cd van HURTS.
Ik wist helemaal niet wie ze waren totdat ik het nummer “wonderful life” hoorde. Ik zag ze ook tv, toen ze een optreden gaven op Pinkpop en was aardig verrast. Hier zaten bést wel goede nummer tussen en sindsdien draai ik hun cd helemaal grijs.



Er staan 11 nummers op de cd en er zijn er een paar die echt mijn favorieten zijn.

1. Wonderful life: hun bekendste nummer. Hier spreken de tekst en de muziek me gewoon erg aan. Het refrein vind ik het leukst.



2. Stay: Ik vind dat er in dit nummer heel veel gevoel zit, erg mooi! (Jammergenoeg kon ik hier geen echte muziekvideo van vinden, excuses).





Kennen jullie HURTS? Wat vinden jullie ervan?

With love,
Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten