dinsdag 21 juni 2011

Review: Sleek Storm palette

Als sinds ik erover las op www.vercamilla.nl wist ik dat we voorbestemd waren. Het Storm palette van Sleek en ik. Lang heb ik getwijfeld of ik dit palette zou kopen, want als je in mijn make-up lades kijkt zie bijna alleen maar bruine oogschaduw. Vorige week was het zover, ik bestelde het palette op Boozyshop en woensdag kreeg ik mijn pakketje eindelijk binnen!











Toen ik het palette opende was ik meteen verkocht. De kleuren zijn zo mooi en passen heel goed bij mij. Ik was ook erg blij met het spiegeltje dat in het palette zit, handig!

Ik kon natuurlijk niet wachten en maakte meteen een aantal foto’s en swatches voor jullie.

Zo ziet het palette eruit. Isn’t it gorgeous? Zoals ik al zei, die kleuren! Ik denk dat ik de bovenste zes kleuren het meest zal gebruiken voor een dagelijkse look. De onderste zes kleuren daarentegen kan ik gebruiken voor als ik bijvoorbeeld een feestje heb of voor als ik uitga.



Dit zijn swatches van de bovenste zes kleuren. De tweede kleur vind ik erg mooi als highlighter. Overigens, de vijfde kleur lijkt in het palette roze maar op mijn arm ziet het er heel anders uit.



De onderste zes kleuren, ik kan er uren naar staren. Het is gewoon zo mooi gepigmenteerd. Ik vind vooral de  eerste vier kleuren erg mooi.

Zoals jullie misschien al hebben kunnen ontdekken ben ik erg tevreden met dit palette. Ik heb al een aantal looks uitgeprobeerd maar kan niet wachten om aan de wat extremere looks te beginnen. Ik vind dit palette erg mooi en zou zeker nog zo’n aankoop doen!

Heb ik jullie nieuwsgierig gemaakt? Kijk dan op www.boozyshop.nl. Het palette kost €7,25.

With love,
Judith

1 opmerking:

  1. Fijn dat je er zo blij mee bent! Ik gebruik het palette zelf ook regelmatig :)

    BeantwoordenVerwijderen