zaterdag 18 juni 2011

Review: Sleek Shimmer Blush in Rose Gold


Een paar dagen terug heb ik een bestelling gedaan bij de webshop Enchantra. Vandaag heb ik mijn bestelling binnen gekregen en ik zal beginnen met het reviewen van de Sleek Blush in de kleur Rose Gold. De reden waarom ik deze wilde hebben is omdat het een dupe van de bekende Nars Orgasm blush zou zijn, maar dan voor een veel leuker prijsje. Helaas heb ik Nars Orgasm niet zelf in mijn bezit, maar ik heb wat research gedaan en hij lijkt er verdomd veel op. Kijk verder voor mijn review.
 


Allereerst de verpakking. De blush zit in een matzwart doosje met glanzende opdruk. Het doosje is niet groot, hij past zo in mijn handpalm. Dat is even wennen, aangezien mijn andere blushes van bv. MAC, veel groter zijn. Ook had ik op andere blogs gelezen dat sommige moeite hadden met het openen van de verpakking en dat er dames waren die er geregeld een nagel op stuk braken. Gelukkig kan ik zeggen dat ik hem vrij vlug open krijg, als je maar weet hoe het moet. In de binnenkant zit een spiegeltje, wat ik altijd wel handig vind.


Dan de blush zelf. De benamingen  ‘Shimmer’ en ‘Rose Gold’  slaan de spijker op zijn kop. Ik zou de blush beschrijven als een rozige blush met een gouden glans en shimmer erin. Het geheel lijkt daardoor weer peachy. Snappen jullie het nog haha? Hij is vrij fel en goed gepigmenteerd, dus ik raad je aan om hem lichtjes op te pakken met je kwast en in laagjes op te bouwen. Hieronder kun je een swatch zien die ik met één veeg gemaakt heb. Sorry voor de wazige foto's, mijn camera wilde niet scherp stellen. Als je op de bovenste foto klikt kan je pas goed de gouden shimmer en de structuur zien.




Ik zal proberen om binnenkort een look met deze blush te plaatsen, zodat jullie kunnen zien hoe hij er in real life uit ziet. Al met al is het een betaalbare, goed gepigmenteerde blush in een populaire kleur.
Je kunt het merk Sleek alleen online bestellen, het merk is helaas niet in Nederland te koop. Webwinkels die het verkopen zijn o.a. Boozyshop en Enchantra. De blush kost tussen de 5 en 7 euro.
Liefs,
Rianne


2 opmerkingen:

  1. Ik wil deze blush ookal een tijdje!
    Maar steeds bestel ik hem niet omdat ik liever de NARS Orgasm wil, maar die is wel een beetje duur haha :$

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De NARS blushes zijn idd duur. Toch zou ik graag ook eentje in mijn bezit willen hebben. Ze schijnen erg mooie kleuren te hebben en goed gepigmenteerd te zijn *kwijl*!

    BeantwoordenVerwijderen