zaterdag 25 juni 2011

'De 9 Straatjes'

Het gebied ‘De 9 Straatjes’ bevindt zich in Amsterdam tussen de Leidsestraat en de Raadhuisstraat, en is genoemd naar de negen dwarsstraatjes die de hoofdgrachten met elkaar verbinden. Volgens de site van I Amsterdam vind je hier unieke winkels, lekkere lunchtentjes en op en top gezelligheid. Maar voor deze unieke winkels hoef je nu niet perse meer de deur uit, want ‘De 9 Straatjes’ zijn nu online gebracht in één webshop. En omdat ik dit concept zo grappig vond, deel ik vandaag dit artikel met jullie.

In deze webshop kun je met elk budget in principe terecht. Er worden items van zo’n €40 verkocht, maar ook ontzettende dure sieraden van een paar duizend euro. Iets dat ik eigenlijk best gek vind, want een ring van €3000 euro laat ik toch echt niet met de post bezorgt worden, maargoed. 9straatjesonline.com heeft voor elk wel wat wils; dames- en herenmode, sieraden, vintage items, woninginrichting en zelfs massagekaarsen?! Omdat de meerderheid van de artikelen op de site te duur zijn voor mijn budget, en waarschijnlijk ook voor velen van jullie, heb ik een selectie gemaakt van een aantal producten die binnen mijn budget vallen. Kijk maar mee, en let vooral op het topje. Waar ken ik dat logo toch van?  ;)

De sjaal met hartjes en de leren tas zijn van Noa Lifestyle, de sandalen van Supertrash, het topje van Shabby Chic en de oorbellen van Parisienne. Zijn jullie nieuwsgierig geworden? Neem dan snel een kijkje op 9straatjesonline.com

Lots of love,
Milou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten