zondag 19 juni 2011

Review: China Glaze Stellar


Bij mijn Enchantra bestelling zat ook een China Glaze nagellak uit de Specialty Collection genaamd Stellar. En ja, Stellar doet zijn naam eer aan! Dit lakje heeft een nude basis met een hele hoop mooie sparkles. Ik zie fijne glitterdeeltjes in zilver en nudekleur. Kijk je mee voor de swatches?



De lak in het flesje

Close up van mijn nagels


En nog even ter vergelijking de lak in het flesje t.o.v. mijn nagels
Ik heb twee laagjes zonder topcoat gebruikt voor de foto's. Het lakje is een beetje waterig, maar lakt wel prettig. Het eindresultaat zonder topcoat voelt een beetje korrelig aan. Als je daar niet van houdt, raad ik je aan om een topcoat te gebruiken. Bij Enchantra kost dit lakje 6,95.

Ik denk dat ik dit lakje ga dragen bij een wat chiquere zwarte outfit als feestelijk nude accent. Hebben jullie Stellar in jullie bezit? En zo ja, waarbij draag je hem graag?

Liefs,
Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten