donderdag 16 juni 2011

My Lemming List

Er zijn dingen in je leven die je graag zou willen, maar aangezien wereldvrede een beetje onbereikbaar is houd ik het op het moment maar bij materiƫle objecten ;). Kijk verder voor mijn bescheiden lijstje van zaken die ik graag (ooit) in mijn bezit zou willen hebben.


Fossil Stella horloge
Ik weet niet wat is het is met de nieuwe horloge collectie van Fossil, maar ik vind ze erg leuk. Normaal gesproken hou ik niet van dit soort model horloge, maar de materialen en de kleuren spreken me erg aan. Echte eyecandy!

Essie Borrowed & Blue
Het is een feit: ik hou van blauw. Ik draag het graag en heb een zwak voor bijna alle kleurvariaties ervan. Zodoende ben ik als beautyaddict ook helemaal verliefd op deze mooie, lieve lichtblauwe kleur nagellak.

Disney Couture Pinecone ketting
Een lange, op het oog simpele ketting in de vorm van een dennenappel, maar met een verborgen boodschap. Disney staat bekend om zijn mierzoete sprookjes, maar deze ketting is gelukkig een volwassen en draagbaar sieraad . Met een knipoog naar de beroemde verhalen.

Chanel 2.55 Bag

Tja, need I say more? Een populaire, haast iconische tas. Maakt bijna elke outfit af.  Hopelijk is hij de mijne, ooit…
Nu ik ze allemaal bij elkaar zie, vind ik de ketting en de tas best wel matchen!
Wat staat er op jouw lemming lijst? Let me know!
Liefs,
Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten