zondag 3 juli 2011

Tip: Ebelin nagellakremover in een dispenser

Al een tijdje was ik op zoek naar een nagellakremover dispenser, en ik had er ook al eentje op het oog. Alleen vond ik deze het geld  eigenlijk niet waard; hij kostte namelijk bijna  10 euro en dan zat er nog niet eens nagellak remover in. Ik ging dus gewoon verder met m’n zoektocht. En gelukkig maar, want een week later vond ik bij de DM in Duitsland de nagellakremover van Ebelin in een handige dispenser.


Twee vliegen in een klap dus, en dat allemaal voor ongeveer 1 euro. Helaas kan ik jullie de exacte prijs niet meer geven, want ik heb (heel stom) het bonnetje al weggegooid. Ik heb de nagellakremover nu een keer geprobeerd, en ik ben er heel erg blij mee. Hij ruikt best lekker, voor zover een nagellak remover lekker kan ruiken tenminste, en hij doet z’n werk goed. Met een paar veegjes is m’n nagellak eraf.

Ook is zo’n dispenser ontzettend handig voor het eventueel bijwerken van je pas gelakte nagels. Met zo’n fles nagellakremover moet je bijvoorbeeld voorzichtig zijn dat je niet knoeit als je wat remover op je wattenstaafje probeert te krijgen. Met deze handige dispenser laat je gewoon een beetje nagellakremover in het pompje stromen, en zo kun je dan veilig, zonder te knoeien nagellakremover op je wattenstaafje krijgen. Daarnaast heb je met een dispenser ook maar een hand nodig in plaats van twee. Handig toch? Zeker voor ons ‘multitasking ladies’. Make-uppen, nagels lakken, facebooken, en dat allemaal tegelijk.
Lots of love,
Milou

1 opmerking:

  1. waar in duitsland heb je die gekocht? of kun je die ook via internet bestellen

    BeantwoordenVerwijderen