dinsdag 5 juli 2011

Review: P2 eye dream


Laatst was ik weer eens bij de duitse drogist DM en toen ik langs het schap van P2 kwam, kon ik de verleiding niet weerstaan om deze gebakken oogschaduw mee te nemen. Kijk verder voor swatches en mijn mening.




De oogschaduw zit in een rond doosje dat open gaat met een schroefsluiting. Je moet de dop dus draaien om open te krijgen. Iets anders dan ik meestal gewend ben bij oogschaduw verpakkingen. Ik vind het persoonlijk iets minder handig.
De oogschaduw heeft de naam Moonlight Glam en bestaat uit twee kleuren, een paarse kleur en een gemêleerde kleur bestaande uit lila en goud en ergens een beetje roze.




Ik moet zeggen dat ik de shimmery kleur die voortkomt uit de gemêleerde kleuren erg mooi vind. Beide kleuren heb ik in drie lagen opgebouwd voor de swatches. Voor dit resultaat op je ogen te verkrijgen moet je dus een aantal lagen aanbrengen. Maar voor het fijne prijsje vind ik de pigmentatie niet slecht.

Conclusie: een mooie oogschaduw voor een fijn prijsje.

De P2 eye dream kost iets meer dan 2 euro en is o.a. verkrijgbaar bij DM.

Liefs,
Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten