zaterdag 9 juli 2011

Catrice Papagena: Limited Edition Collectie

Een zomersogende collectie met felle kleuren, aardtinten en vooral met een echt jungle gevoel. Deze nieuwe limited edition collectie ligt sinds deze maand in de winkel, en er zitten zeker een paar leuke items bij.  Lees verder, en ontdek wat ik vandaag allemaal gekocht heb van deze collectie.




Allereerst de twee oogschaduwpalletjes: 01 Rumble In The Jungle en 02 Birds Of A Feather. Ik keek erg naar ze uit, maar nu ik ze heb vallen ze me een klein beetje tegen. Vooral van 02 Birds Of A Feather had ik meer verwacht qua kleur, de derde kleur zie je amper. De palletjes zien er wel schitterend uit en zijn helemaal passend in het junglethema. De prijs van de palletjes is €4,29 per stuk.
01 Rumble In The Jungle


02 Birds Of A Feather



Dan als tweede de Crystal Clear Gloss Stick. Deze glossy lipstick heet 02 Tigerlily en is doorzichtig oranje van kleur, maar eenmaal aangebracht heeft hij een mooie rozige glans. In het begin voelt hij lekker zacht aan, maar naarmate hij er lang opzit merk ik echt dat mijn lippen een beetje uit beginnen te drogen. Houd die lipbalsem dus ook maar bij de hand met deze Crystal Clear Gloss Sticks! De prijs per lipstick: €3,99



En als laatste nog een nagellakje. Ik heb de 01 Enter the Under-growth, een kakigroene kleur. Net zoals alle lakjes van Catrice, vindt ik deze ook heel fijn voor de prijs (€2,49) die je ervoor betaald. Het enige wat ik jammer vind is de verpakking, en dan met name de dop van het flesje. Het idee is leuk maar de afwerking allerminst. Er zit een soort dun plasticlaagje over waardoor het als rubber aanvoelt, alleen laat dat plastic laagje nu al los. Daarnaast gaan ook de letters er sneller vanaf. Maargoed, het is geen dure nagellak dus wat zeur ik eigenlijk.


Al met al ben ik best tevreden met mijn aankoopjes. Hebben jullie al iets in jullie bezit van de Papagena collectie? En wat vinden jullie ervan?
Lots of love,
Milou


Geen opmerkingen:

Een reactie posten