dinsdag 5 juli 2011

Bi-Oil. Laat het testen beginnen


Ik ben soms ontzettend onhandig. Afgelopen week resulteerde dit in twee kleine brandwondjes op mijn arm, dankzij de oven. Het zijn nu twee littekens geworden en ik vind het heel lelijk. Ik had al gehoord over Bi-Oil, dit spul zou je littekens weer onzichtbaar maken. Nu is dit een hele belofte en ik besloot om het eens te gaan testen.




Bi-Oil is in 2002 op de markt gebracht als product dat zou helpen bij littekens, zwangerschapsstriemen, onregelmatige huidtinten, een uitgedroogde huid en het tegengaan van het verouderingsproces.

Het product bevat onder andere vitamine A en E, Goudsbloemolie, Lavendelolie, Rozemarijnolie en Kamilleolie.





Ik zal dit product voor mijn littekens gaan gebruiken. Op de verpakking staat dat je het product gedurende drie maanden twee keer per dag met draaiende bewegingen aan moet brengen. Dit gaat heel makkelijk, de olie trekt snel in. Het ruikt eigenlijk niet, een beetje neutraal. Ik ben heel erg benieuwd en ik hoop dat mijn littekens zullen verdwijnen. Over drie maanden zullen we het resultaat zien.



With love,

Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten